21 Şubat 2014 Cuma

TAVSİYE EVİNİ HERKESE TAVSİYE EDİYORUM, SİZDE BİR MELEK OLABİLİRSİNİZ...

17 şubat salı günü arkadaşım seyhan'ın  davetlisi olarak; Tavsiye Evi ziyaretimi gerçekleştirmiş oldum. Bu ev başka bir ev,  bildiğiniz diğer evlerden çok farklı. Daha sıcak, daha samimi ve güzel sıcak insanlara sahip bir ev...Aklımda canlandırdığımdan da samimi bir ortamı var, Bu ev tüm yeni fikir ve tavsiyelere açık bir ev. Bir evde olması gereken herşeyin daha fazlasının olduğu bir ev.Tavsiye evinde Sosyal anneler buluşması, ve benim yaptığım Hayal Cookies  ürünlerinin yer aldığı güzel bir sohpet ortamı vardı. Ürünlerimin sevgili Sosyal anneler ve Tavsiye evi tarafından beğenilmesi beni gerçekten çok mutlu etti:)) Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bir daha ki Sosyal anneler buluşmanızda görüşmek umuduyla ....
Daha az göster
1
Yorum ekleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder